اسامی فیلم‌های سینمایی نوروز 92
متن دلخواه شما
سینمای ایران
سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 9:36 | بازدید : 394 | نوشته ‌شده به دست علی داودی راد | ( نظرات )

تسنیم : در جلسه روز گذشته سینماگران از میان 15 فیلم کاندیدای اکران، 5 فیلم سینمایی برای نمایش در نوروز 92 رأی بیشتری داشتند.  

غلامرضا فرجی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور مرتضی شایسته، محمدرضا فرجی، مهدی عظیمی میرآبادی، محمد قاصد اشرفی، علی میرزایی، نماینده‌ای از کمیسیون فرهنگی مجلس و یکی از اعضای شورای صنفی در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
مدیر پخش حوزه هنری در تشریح جلسه دیروز افزود: در این جلسه حدود 15 فیلم کاندیدای اکران نمایش در ایام عید نوروز 92 بوده است که تنها قرارداد  5 فیلم با گروه‌های سینمایی بسته می شود که درمورد آنها نظراتی اعلام شد. پس از بررسی فیلم‌ها توسط سینماگران، باید این فیلم‌ها در جلسه شورای صنفی نمایش مورد ارزیابی قرار بگیرد و پس از اعلام نظرات کارشناسی شورا قرارداد فیلم‌ها با سینماهای اکران کننده بسته شود.
 
فرجی با اعلام این خبر که نمایش فیلم سینمایی «حوض نقاشی» با گروه سینمایی آزادی قطعی شده است، اظهار کرد: هیچ فیلمی تا به امروز با سینماهای خود قرارداد نبسته است که «حوض نقاشی» روز شنبه قرارداد خود را خواهد بست.
 
حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش نیز در این خصوص اعلام کرد که شورای صنفی نمایش در جلسه فوق العاده که عصر امروز پنج شنبه با حضور اعضا برگزار می‌کند درباره فیلم‌های پیشنهادی  نظرات کارشناسی خود را اعلام  خواهد کرد.
 
تا به اینجای کار با توجه به توافقات انجام شده قرار است 5 فیلم «حوض نقاشی» در گروه آزادی، «رسوایی» در گروه آفریقا، «رژیم طلایی» در گروه عصر جدید، «تهران 1500» در گروه استقلال و «قاعده تصادف» در گروه قدس روی پرده سینما بروند.
 





:: برچسب‌ها: فیلم‌های سینمایی نوروز 92 ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب